Mijn backpackavontuur door Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van Sanne Mulder - WaarBenJij.nu Mijn backpackavontuur door Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van Sanne Mulder - WaarBenJij.nu
Mijn backpackavontuur door Zuid-Oost Azië

Mijn eerste week breng ik door in Kuala Lumpur samen met een vriendin, Anne-Sophie. Na dit relaxweekje vliegen we door naar Bali waar we het eiland Java gaan verkennen. Hierna ga ik alleen door naar Indonesië, Maleisië en ik eindig in Thailand.

Recente Reisverslagen:

05 December 2014

Borneo en Vietnam

12 November 2014

Gili, Bali, Java en Borneo!

08 Oktober 2014

De eerste week, Kuala Lumpur en Bali
Sanne

Hoi! Ik ga voor 5 maanden door Indonesië, Maleisië, Vietnam en Thailand backpacken. Leuk als je me volgt via mijn blog!

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3869

Voorgaande reizen:

28 September 2014 - 22 Februari 2015

Mijn backpackavontuur door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: